czwartek, 31 lipca 2014

Dlaczego Aqua?

Każdy z właścicieli psów ma swoją historię dotyczącą imienia dla psa :)
Zainspirowana konkursem organizowanym przez Ohmypet, pozwolę sobie zacytować własny tekst wysłany w jego ramach. Jak już go napisałam, zdałam sobie sprawę, że często drobne decyzje, jakie podejmujemy w życiu, mimo tego, że wydają się błahe zawsze gdzieś głęboko mają swój powód. Dla mnie nie obroża, ale pies, któremu tym imieniem nadałam charakter jest moją nagrodą w konkursie zwanym życiem :-)

"Cały tydzień myśleliśmy nad imieniem, tego nie było na liście. Pomysł powstał przypadkiem, bardzo spontanicznie w drodze do domu. Odbieraliśmy ją bowiem w miejscowości Nakło - narzeczony rzucił hasło: może Naqua? Odpowiedziałam: pięknie, tylko bez "n". Aqua brzmi lepiej :-)
Z imieniem trafiliśmy w dziesiątkę, ponieważ łacińska nazwa żywiołu, który otacza nas co dnia idealnie pasuje do naszej suni. Jej umaszczenie (BLUE merle) sprawia wrażenie jakby było malowane akwarelami. Jedno oko ma kolor lazurowo-bursztynowy, a jej spojrzenie jest jak głębia ocenanu. Uwielbia wodę na zabój, zwykle przyprawia nas to o ból głowy i mokre siedzenia w aucie o ciuchach nie wspominając :-)Jest wszędobylska, otacza nas całą sobą. Bez niej nie można żyć."

Pozdrawiamy wszystkie żywiołowe psiaki!

1 komentarz:

  1. U mnie psiaki nigdy nie miały żadnego powiązania jeśli chodzi o imię. Po prostu to co zostało wymyślone tak się wabiły. Mimo wszystko każdy z nich zasługuje na jak najlepsze traktowanie i fajną pielęgnację. Myślę, że kosmetyki od https://sklep.germapol.pl/pl/kosmetyki-rozne_perfumy idealnie się do tego nadają.

    OdpowiedzUsuń