poniedziałek, 26 stycznia 2015

Zlot mopsów w Poznaniu i... sympatyczna niespodzianka :)

W miniony weekend odwiedziliśmy znajomych w Poznaniu i gościnnie pojawiliśmy się na zlocie mopsików :)
Było cudownie, pieski były przeurocze, a Aqua bardzo chętnie ganiała za - wbrew pozorom - zwrotnymi kluskami :)

W związku z tym, że zlot odbywał się na placyku wyposażonym w elementy toru agility oczywiście chcieliśmy sprawdzić jak Aqua sobie poradzi.. nie musieliśmy jej specjalnie prosić, bo jak tylko je zobaczyła sama zaczęła ze wszystkich korzystać :)

Bardzo się ucieszyłam, jak zobaczyłam jej radochę kiedy mogła przeskoczyć hopkę czy wbiec na kładkę :) Już od dawna domyślałam się, że właśnie w agility Aqua będzie czuła się bardzo dobrze :)
Czas zatem rozejrzeć się za torem i wybrać się na pierwszy trening... :)

Filmik jest oczywiście amatorski, uwiecznił pierwsze, radosne kroki Aquy na a'la torze :)



2 komentarze:

  1. Szkoda, że ten gorzowski klub agi jest teraz taki trochę... nie w sosie. W sumie to chwilowo nie jestem na bieżąco, co tam jest ustalane, ale miejmy nadzieję, że niedługo klub ,,otworzy się" na nowych członków

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taką nadzieję.. jeśli to nie wypali będziemy skazane na Szczecin, a wiadomo, że lepiej jest mieć coś na miejscu. Póki co ćwiczymy na tym co spotkamy podczas spacerów, na spontanie :)

    OdpowiedzUsuń